Friday, October 24, 2014

Resepi ESP

Teks: Maysarah Ahmat

Gambar : Koleksi sendiri

Assalamualaikum w.b.t....

Lagi mengenai ESP....tapi kali  ini saya nak berkongsi resepi saya membancuh ESP selama ini....maklumlah ESP ni memang fav suplemen saya...

Disini saya senaraikan cadangan resepi untuk bancuh ESP....mudah...ringkas...cepat...sedap....dan berkhasiat.....

1. ESP + susu full cream ( bertambah-tambah pekatlah jadinya) 



2. ESP + jus Oren + mealshakes + performance drink (PD)



3. ESP + jus tomato 

selain itu...ada banyak lagi cadangan resepi yang anda boleh cuba seperti di bawah ini....
  1. ESP + Air suam
  2. ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP)
  3. ESP + Susu Anmum

  4. ESP + Nesvita 3in1
  5. ESP + jus twister tropicana
  6. ESP + Ribena
  7. ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  8. ESP + Milo/Horlicks
  9. ESP + sirap bandung
  10.  ESP + KOKO + OAT
  11. ESP + fresh milk + 1sudu madu + 1sudu oat + 1sudu serbuk koko (blend) *boleh mix setengah sudu kecik serbuk Shaklee fiber (jika ada)
  12.  
    Info penting:
    1. JANGAN BANCUH protin dengan AIR PANAS kerana kandungan zat 
         protein mudah musnah pada suhu yang tinggi. 
    2. Jangan ambil lebih dari 3 sudu besar sehari ..(berat utk buah 
         pinggang proses protien yg berlebihan. 

    Selamat mencuba ....
    Sekiranya anda ingin bertanya atau memerlukan konsultasi berkenaan Set Shaklee, boleh hubungi saya seperti di bawah:

No comments:

Post a Comment