Tuesday, October 21, 2014

Ada pergi gym lagi sekarang ???

Teks: Maysarah Ahmat

Gambar : Carian Google




Ada pergi gym lagi sekarang???

Dulu adalah pergi tapi rasanya 3 bulan je lepas tu dah mula mengelat...alasan saya mudah masa tu sebab tak ada masa. Cukuplah kita penat bekerja dan menguruskan rumahtangga, nak penat-penat pula mengayuh basikal nak angkat dumbell bagai.... Kan lebih baik baing-baring sambil menonton tv.

Tapi hakikatnya hati saya risau sebab badan dah mula naik. Suami memang tak cakap apa tapi kekadang saya yang terasa sendiri. Walaupun saya ada mengambil suplemen tapi yang penting kene bersenam juga. 

Minggu lepas saja saya ikut suami ke gym. Rasa seronok pula. Kalu dulu pergi seorang diri, alahai cukup membosankan. Kali ini suami ada untuk ajar sikit-sikit cara guna alatan yang ada di gym tu. Ada juga kawan nak bercakap dan bertanya. Tak sabar saya nak tunggu cuti hujung minggu ni, dapat pergi 2 kali seminggu pun dah alhamdulillah...









No comments:

Post a Comment