Friday, May 16, 2014

Kegunaan Basic H Shaklee

Teks : Maysarah Ahmat

Salam semua..

Entry kali ini saya nak kongsi mengenai kegunaan Basic H. Sudah tentu siapa yang baca entry saya sebelum ini sudah sedia tahu pengalaman saya menggunakan Basic H. Selain membantu menurunkan panas semasa demam ,banyak lagi kegunaan yang memberi manfaat kepada seisi keluarga.

Basic H adalah pencuci serbaguna yang selamat. Selain dapat memghilangkan kotoran minyak dengan berkesan ia juga selamat sekiranyan digunakan terus pada tubuh badan tidak seperti pencuci pembersih yang lain.


Selain itu, Basic H ni kepekatanya tinggi dan sangat menjimatkan berbanding dengan pencuci yang ada dipasaran. sebabnya adalah satu botol Basic H ini mengandungi 16 oz cecair dan  boleh dicairkan kepada 48 gelen air. Sangat pekat dan menjimatkan bukan? Dah tidak perlu bayar lebih untuk pencuci di rumah. Saya hanya menggunakan beberapa titik sahaja dan dicairkan dengan air boleh memberi kesan pembersihan yang sangat memuaskan terutama kesan degil pada sinki, lantai dan mozac. 


Perbezaan Basic H Shaklee selain ia selamat dan berkesan, ia dirumus daripada ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa. Ia asli , tanpa pewarna dan tidak mengandungi bahan kimia yang boleh menganggu sistem pernafasan. Tambahan pula botol Basic H ini boleh dikitar semula dan tidak mencemarkan alam semulajadi.


Saya menggunakan Basic H bukan sahaja untuk tujuan mencuci dan membersih tetapi ia boleh digunaan untuk tujuan kesihatan. 
Jom baca kat bawah ni.



Oleh itu, pada pendapat saya Basic H ini perlu ada di dalam setiap rumah. Saya dah merasai manfaat Basic H ini, anda bila lagi. 

Dengan hanya RM 46.00 sebotol mampu menyelesaikan pelbagai masalah di rumah. Ingat ye, ia sangat selamat, berkesan dan menjimatkan.....




















No comments:

Post a Comment