Sunday, April 27, 2014

Manfaat Ostematrix

Teks : Maysarah Ahmat


Setiap malam sebelum tidur, saya mesti telan 4 biji kalsium Ostematrix....Pengambilan Ostematrix ini untuk menguatkan tulang dan gigi sahaja tetapi dapat membantu saya lebih rasa segar bila bangun tidur keesokkan pagi...selain itu, banyak lagi manfaat yang saya dapat dengan mengambil Ostematrix secara konsistan.

Jom baca manfaat Ostematrix...

  •  Menguatkan tulang 
Kalsium dapat membantu menghalang osteoporosis ( tulang reput ), menguatkan kuku dan gigi dan fungsi penting dalam penghantaran maklumat saraf. Selain itu, ia berfungsi merangsang pembekuan darah dan pengecutan luka. 

  • Memperbaiki kekejangan dan kebas
Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur dapat membantu mengurangkan kebas-kebas, kekejangan , dakit sendi dan artiritis.

  • Meringankan stress
pengambilan kalsium dapat mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, menggalakkan tidur yang selesa , memperbaiki jantung berdebar, gementar dan stress. Selain itu, ia menolong mengurangkan sakit kepala dan pitam

  • Memperbaiki masalah haid
pengambilan 1000 mg kalsium dan magnesium serentak dapat meringkan sakit sewaktu haid dan membantu membuang air kecil

  • Pengalkalian tubuh
kalsium merupakan mineral alkali dan ia membantu mengimbangi ph tubuh.

  • Memperbaiki sakit gastrik

Banyakkan manfaat Ostematrix...dan semua manfaat Ostematrix ini memberi kebaikan terutama kepada golongan wanita..memang tak rugi sekiranya anda jadikan ia sebagai suplemen wajib anda.

 Untuk wanita di luar sana dan masih mencari suplemen kalsium boleh hubungi saya 

Maysarah Ahmat 019 6070566
Fb: sihatsihat suplemen











No comments:

Post a Comment